Najczęściej zadawane pytania
.TETA – KOREKTA NAGŁÓWKA – ZMIANY DANYCH PŁATNIKA
Ważne !!! – najpierw wystawiacie korektę nagłówka do błędnych dokumentów, dopiero potem
poprawiacie dane w kartotece kontrahenta
Po wystawieniu korekty nagłówka proszę o przesłanie maila z informacją jakie dane zostały
zmienione korektą – maila wysyłacie na: natalia.tokarz@3wdb.pl; rozrachunki@3wdb.pl oraz
ksiegowosc@3wdb.pl
Z lewej strony w nawigatorze pakietowym wybieramy
Sprzedaż → ewidencja faktur sprzedaży → kartoteka faktur sprzedaży
W kartotece szukamy faktury, na której chcemy skorygować dane naszego płatnika, klikamy niebieski
symbol (wchodzimy do środka faktury) – klikamy gumkę
Otwiera nam się KFS – w pierwszej kolejności wybieramy przyczynę korekty
Zapisujemy naszą korektę, klikamy w małą czarną strzałeczkę w prawym górnym rogu i rozwijamy listę dodatkowych funkcji, wybieramy SKORYGUJ NAGŁÓWEK
Podpowia nam się okno, na którym poprawimy dane, poprawione przez nas dane podswietlaja się na żółto.
Po wprowadzeniu wszytskich poprawnych danych, naciskamy OK, zatwierdzamy nasza korektę i drukujemy.
Czasem może się zdarzyć, że pojawi nam się komunikat, wtedy naciskamy tylko OK i drukujemy naszą korektę.
Dodatkowa informacja jak zapisać ustawienia wydruku korekty, aby drukowały nam się tylko pozycje skorygowane, a nie całość.
Naciskamy na ikonę „dużej drukarki”
i wyświetlamy okno ustawień.
Miejsce zaznaczone na czerwono musimy odznaczyć, a miejsce oznaczone na zielono zaznaczyć.
Takie ustawienia zapisujemy dyskietką, ta konfiguracja zapisuje się na stałe i każda wydrukowana korekta będzie zawierała tylko skorygowane pozycje.