Najczęściej zadawane pytania
.TETA WRD – koszty
(np. faktury kosztowe - czynsz, paliwo, zakupy do biura, itd…)
Wstępna rejestracja dokumentów – dokumenty WRD w Rejestrach
Wybieramy swój rejestr
→ dodaj nowy (plusem+)
uzupełniamy dane (symbol , daty, forma zapłaty (jak przelew to wybieramy PRZELEW i wpisujemy ilość dni do zapłaty)
prześlij do -rejestr zakupu koszty, waluta, kwota BRUTTO, bank )
→ dodaj załącznik
(spinaczem) – załącznik musi być zapisany na pulpicie w programie TETA a nie na głównym pulpicie komputera
Otwiera się okno dodawania załącznika - pliku
Wybieramy załącznik naciskamy OK
Podpięty załącznik zapisujemy, OK
Możemy sprawdzić czy podpięliśmy załącznik – z prawej strony
Lub włączymy „informacje dodatkowe”
w pozycjach ustawiamy stawki VAT (mogą być różne, trzeba rozbić jak na papierowej wersji),
musimy uzupełnić wszystkie żółte pola
KOSZTY: (wchodzimy przez zielona strzałkę):
KUP/NKUP: przy fakturach wybieramy KUP (przy pismach NKUP)
PRACOWNIK: (jest opcja NIE_DOTYCZY), możemy wybrać PH, DO
FLOTA: (jest opcja NIE_DOTYCZY) możemy wybrać nr. auta
MPK: oddział-którego dotyczy koszt
→ zapisz (dyskietka)
→ Prześlij do oddziału
→ zweryfikuj dokument (ikona obok wyślij do obiegu)
→ Przyjmij do opisu
→ Prześlij do DO
W tym momencie dokument ląduje u DO i czeka na zatwierdzenie przez Niego.
* w przypadku faktur gotówkowych robimy KW i podpinamy pod dokument WRD, w zakładce „Warunki płatności” klikamy
i z listy wybieramy płatność